TRÜKK JA PRINT
Naistepäeva kampaania
Kasutatud programmid



Klient
Tallink Grupp AS
Juhendaja
Ruth Ojala
Lähteülesanne
Luua naistepäeva kampaania jaoks postri ja siltide kujundus
Mockup
Freepik.com
Naistepäeva kampaania visuaali loomine Tallinki laevadele.
Inspiratsiooniks kevadised tulbid ning naiselikud roosad värvid, mis sobivad kokku Tallinki tumesinise põhitooniga.
Kasutatud on 2021. aastal uuendatud visuaalse identiteedi elemente nagu 45-kraadine diagonaalnurk ülaservas.
Naistepäeva kampaania jaoks sai tehtud A4 reklaampostrid, A4 suuruses taastäidetavad kampaaniasildid, riiuli hinnasildid, kujundused ekraanidele ning veebibänner.
Photoshopis on eemaldatud lilledelt taust, ülejäänud kujundus on loodud Adobe Illustratoris. Taastäidetavate siltide failid on loodud Adobe Acrobati kasutades.


Riiuli hinnasildid


Kujundused ekraanidele


Veebibänner



